Banaby.ro   »   Procedura de colectare a coletelor

Procedura de colectare a coletelor

 

Cum să o facă? - Întrebări frecvente

Dacă ați convenit deja cu noi cu privire la data și adresa pentru ridicarea coletului, așteptați ca transportatorul să vă contacteze. Transportatorul vă va contacta prin e-mail sau telefon. Nu veți avea nevoie de altceva decât de expedieri gata de ridicare. Transportatorul va avea pregătite cu el etichete de expediere, pe care le va lipi pe pachetele (transporturile) pregătite la ridicare.

CUM SE AMBALAȚI, SE MARCĂ TRANSPORTUL/E?

Vă rugăm să împachetați marfa cu grijă, dacă este posibil în ambalajul original. Dacă eticheta originală nu mai este lizibilă pe ambalaj, puteți lipi pe pachete o notă cu numărul comenzii sau numărul carcasei din aplicația Retino.

POT SPECIFICA O FEREASTRĂ PENTRU ORA DE PRELUARE?

Din punct de vedere tehnic, nu este posibil să alegeți o fereastră de timp pentru ridicare (ridicarea coletelor), dar puteți încerca să negociați cu transportatorul.

Pentru comunicarea cu transportatorul, pregătiți numărul de colectare , pe care îl găsiți în e-mailul de la transportator sau în comunicarea noastră.

Dacă transportatorul permite acest lucru, metoda preferată de preluare și ora pot fi modificate pe baza instrucțiunilor transportatorului. Ar trebui să primiți aceste instrucțiuni prin SMS sau e-mail.

CUM SE COMANDĂ O COLECȚIE?

Dacă ați vizitat această pagină fără a comunica în prealabil cu magazinul nostru electronic și sunteți interesat să returnați mărfurile livrate, vă rugăm să completați formularul de retur online sau să ne contactați .