Banaby.cz   »   Administrator / angajat pentru departamentul contabil

Administrator / angajat pentru departamentul contabil

Magazinul pentru mobilier pentru copii caută un lider de echipă în departamentul contabil al companiei. Principalele sarcini ale lucrării sunt pregătirea documentelor pentru compania contabilă, gestionarea și organizarea angajaților subordonați.

LOCUL DE LUCRU :

* cunoașterea programului de contabilitate POHODA

* facturarea facturilor primite și emise, inclusiv a celor străine

* contabilitatea depozitului

* facturarea băncilor, verificarea plăților acceptate, efectuate

* pregătirea pentru returnarea TVA

* pregătirea pentru contabilitatea salarizării

* pregătirea ordinelor de plată

* pregătirea documentelor pentru instituțiile bancare și alte instituții financiare

* Clasificarea, înregistrarea și eliminarea bunurilor

* rapoarte lunare, control date

* Conducerea echipei

Va oferim :

- alocație pentru alimentație publică

* bonusuri

* Lucrează într-o echipă tânără

* Potențial de creștere a carierei

* Reduceri ale angajaților pe produse

* Plata la check-in: 25 000 CZK

Sunteți interesat de ofertă? Apoi nu ezitați să ne trimiteți CV-ul dvs. la adresa de e-mail cv@babynabytek.cz și scrieți de ce doriți să lucrați în țara noastră.

Înapoi la listele de locuri de muncă .